דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על מעשה סדום 

מאת    [ 26/08/2010 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 3445 פעמים ]

מעשה סדום זו עבירה מינית המיוחסת מין אנאלי או מין אוראלי. במאמר זה החלטתי להביא מקבץ של שאלות ומקרים שפגשתי לאורך הדרך ונוגעים במעשה סדום. רוב השאלות הופנו אלי מאנשים נורמטיביים שנקלעו לסיטואציות פליליות, מתוך תמימות או חוסר שיקול דעת ואין במעשים אלה לשרטט את דמותם.

דווקא אותם אנשים שנסחפים, שמשתכרים, שלא מבינים מה הביג דיל, שחושבים שמדובר בעוד סוג נועז יותר של סקס, הם בדיוק האנשים שחייבים עורך דין פלילי המייצג עבירות סדום.

 

קיימתי יחסי מין בהסכמה עם פרטנרית מזדמנת. בעת קיום המשגל, ביצעתי בה מעשה סדום בניגוד לרצונה. האם עדיין נחשב הדבר לעבירה על החוק, למרות שהיינו אמצע אקט מיני ?
יחסי מין אנאליים או אוראליים צריכים להיעשות בהסכמה מלאה של שני הצדדים, גם כאשר הם מתקיימים בתוך אקט מיני כלשהו. אותה בחורה נתנה את הסכמתה לקיום יחסי מין, אך גם תוך ביצוע האקט עצמו, חופש הפעולה שלך מותנה בהסכמה בלבד. אם אכן אותה בחורה הביעה התנגדות לקיום מין אנאלי, ביצעת בה מעשה סדום בניגוד לרצונה ולפיכך עברת על החוק.

 

כפיתי על בחורה לעשות לי מין אוראלי, אך לא הגעתי לשפיכה, האם עדיין נחשב הדבר כמעשה סדום או עבירת מין בכלל -
ביצוע עבירה מינית או מעשה סדום, אינו תלוי כלל או כלל במידת ההנאה שלך מהאקט. עצם הכפייה היא עבירה על החוק ולכן המעשה שעשית נכלל כמעשה סדום ואם תוגש נגדך תלונה, תצטרך לתת עליה את הדין ולכן רצוי שתדאג לקבל ייעוץ משפטי בנושא.

 

נחקרתי במשטרה בחשד לאונס ומעשה סדום והחוקר אמר לי שעדיף לי להודות במעשה סדום, כי העונש על מעשה סדום קל יותר, היות ומדובר במין אוראלי.  האם זה נכון -

זו בדיוק הסיבה שלא מגיעים לחקירה במשטרה בלי לקבל ייצוג של עורך דין פלילי. אתה לא בקיא בחוק ולא יודע מה העונש על כל סוג עבירה וכל מילה מיותרת או הודאה ללא הבנה, יכולה לחבל בעתיד שלך ללא הכר. אותו חוקר פנה להיגיון שלך שאומר שמין אוראלי שאין בו חדירה, דינו קל יותר ממשגל שבו יש חדירה, אך בעיני החוק גם מין אוראלי בכפייה הוא מעשה סדום והעונש על מעשה סדום יכול להגיע לעד כ-18 שנות מאסר!!!! תלוי בגיל הקורבן ונסיבות התקיפה.

 


אני הומוסקסואל מוצהר, קיימתי יחסי מין עם גבר אחר ולתדהמתי הוגשה נגדי תלונה על מעשה סדום, האם אני צריך לחשוש -

בגדול, במידה ויחסי המין לא נעשו תוך הסכמה מלאה, בעיני החוק אין כל הבדל אם מדובר במשגל בין גבר לאישה או בין גבר לגבר. העובדה כי ביחסי מין הומוסקסואלים משגל אנאלי נפוץ יותר יכולה לסייע לך בטענה כי יחסי המין נעשו בהסכמה ולא היה כאן כל מעשה סדום, אך בסופו של דבר מדובר במילה כנגד מילה לגבי מהות ההסכמה וההבנה של שני הצדדים.

 

נוגה ויזל עורכת דין פלילי . נייד : 052-3295296 אתר המשרד : http://nogawiesel.com/ רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב *********** המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד. ***********




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב